Poznati i oni koji su obilježili modu kroz citate!

Ajla Ajla | 05:01:00 | 0 komentari

Moda kao moda je važan dio života kako žena tako i muškaraca, mladih i starih. Svi vole modu i oblače se onako kako smatraju da im stoji i da će se osjećati udobno i ugodno. Na neki način kroz odjevanje neke osobe možemo da shvatimo kakva je ta osoba i šta želi da bude. Nastanak mode je promijenio svijet i poglede ljudi na svijet. Tako da ću Vam ja u nastavku teksta napisati samo neke citate poznatih i onih koji su stvorili modu i na taj način obilježili sebe u tom poslu, ali i svijet.
Giorgio Armani: „Razlika između stila i mode je kvalitet.“,
Ralph Lauren: „Ja ne dizajniram odeću, ja dizajniram snove.“,
Calvin Klein: „Jednostavnost je ultimativna elegancija.“,
Coco Chanel: „Žena koja ne nosi nikakav parfem, nema budućnost.“,
Yves Saint Laurent: „Tokom godina sam naučio da je najvažnija stvar na haljini žena koja je u njoj.“,
Gianni Versace: „Nemojte da dozvolite da vas moda i trendovi oblikuju, kontrolišu. Vi ste ti koji odeći dajete originalnost, zato otkrijte ko ste, i šta želite da vaša odeća govori o vama,“,
Christian Dior: „Nikada nemojte pomisliti da previše brinete o odabiru cipela. Previše žena misli da cipele nisu važne, no potvrda elegantne žene uvijek je na njenim nogama.”,  
Viktorija Bekam: “Ne mogu da se koncentrišem u ravnim cipelama.”
Merilin Monro: “Dajte devojci pravi par cipela i osvojiće svet.”
Rejčel Zoe: “Stil je način da pokažete ko ste, bez potrebe da bilo šta kažete.”
Bill Blass: „Kada ste u nedoumici, nosite crveno”,
Kate Moss: „Ako planiram plesati, uvijek nosim najviše cipele i najkraću suknju“,
Marc Jacobs: „Odeća nije ništa bez čoveka koji je nosi", i "Mlade djevojke moraju naučiti da biti seksi, ne znači biti gol.“,
Vitni Hjuston: „Volim to što sam žena, čak i u muškom svetu. Ako ništa drugo, muškarac ne može da nosi haljine, a mi možemo da nosimo pantalone.“.
 

Kategorije:

0 komentari