Kako se nosi šešir?

Ajla Ajla | 15:32:00 | 2 komentari

Šešir je uvijek bio simbol elegancije i ima praktičnu primjenu, a nosi se sa puno samouvjerenosti. Jer šešir treba znati nositi, tako da dame koje nose, ustvari koje znaju nositi izgledaju elegantno i prefinjeno. U koliko znate da nosite šešir možete sebi da dozvolite i neku smjeliju kombinaciju. Šešir za razliku od kape neće „uništiti“ frizuru. Danas je šešir postao hit među modnim dodacima. Navest ću vam neka „pravila“ kao da odlučite koji šešir trebate nositi i na koji način.

1.      Uvijek ga nositi samouvjereno i stajat će baš kako treba

2.      Nositi kada kada je jako sunce

3.      Ne moraju biti previše skupi

4.      Što se stila i materijala tiče to zavisi od vremena i onoga što u tom trenu obučemo i prema obliku našeg lica

5.      Ako volite nositi šešire sa obodom to ostavite za plažu, u drugim situacijama nosite šešir sa manjim obodom

6.      Dok sportske stilove ostavite za opuštanje i sportske aktivnosti

7.      Uz kožni mantil ili jaknu ipak se opredijelite za šešir punije tkanine

8.      Kada skinete šešir držite ga u rukama da samo njegova spoljašnja stra bude vidljiva

9.      Žene nisu uvijek obavezne da skidaju šešir dok muškarci to moraju da urade.

10.  Jedno od osnovnih pravila je to da što je šešir „ozbiljniji“ to frizura treba biti ženstvenija i razigranija

 

 

Kategorije:

2 komentara:

  1. PAŽNJA SVIMA:
    Ako vam je potreban hitan i učinkovit Čarobnjak za vraćanje bivšeg partnera, obratite se dr. Ogundele na WhatsApp -u ili Viber Chatu: +27638836445. On će vam svojim moćima pomoći u bilo kojem problemu koji imate, u vezi, braku ili osobnom. Vjerujem mu jer mi je već pomagao, vratio mi je muža nakon 24 sata rada, rekla sam mu da ću svoju priču podijeliti na svakom forumu jer je to moj način zahvale, da mu ljudi zahvaljuju za mene i saznati više o njemu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav svima, moje ime je Dion Dublin, iz Finske. Ovdje želim podijeliti svoje svjedočanstvo, kako bi svi znali kako sam vratio svoju ženu uz pomoć doktora Ogundelea, čarobnjaka. Žena me napustila više od 6 godina, svugdje sam tražio pomoć, ali nitko mi nije mogao pomoći. Prošli tjedan našao sam ljude koji su pričali o doktoru Ogundeleu na različitim forumima i kako im pomaže i u rješavanju njihovih problema, odmah sam kontaktirao dr. Ogundelea koji je odgovorio i započeo svoj posao nakon 24 sata, nazvala me supruga koja je otišla prije 6 godina i vratila se kući, ovo nisu samo priče, ovo je moje istinsko životno iskustvo, ovaj čovjek je vrlo moćan, obratite mu se za bilo koju vrstu pomoći i uvjeravam vas da ćete vam pomoći 100%. Kontaktirajte ga na WhatsApp -u i Viberu: +27638836445.

    OdgovoriIzbriši