Stilovi oblačenja

Ajla Ajla | 12:55:00 | 4 komentari

Imamo jako puno stilova oblačenja. Glavni i osnovni zadatak je prepoznati ono što nam najbolje stoji i naravno da se u tome osječamo lijepo. U fazi eksperimentiranja i hodanja kroz stilove dovoljno je nekada da budemo hrabri i avanturisti, pa da nekada odgovorimo na modni izazov i transformaciju.

 Dok je za profesionalce jako bitno poznavanje modnih stilova kako bi mogli adekvatno odgovoriti na zadatke u stvaranju novih i restiliziranju starih.

U nastavku ću Vam predstaviti nekoliko stilova oblačenja, i nadam se da će Vam pomoći da pronađete sebe u nekom modnom stilu ili pak da vidite koji Vam odgovara najvise.
 
Boemski stil: Skraćeno boho stil koji aludira na mir i ljubav, koji je ležeran, maštovit I nikada dosadan. Stil u kojem se isprepliću ležernost I ekstravagancija zbog čega uvijek privlače pažnju. Odječa u boho stilu je udobna, neobičnog kroja, sa upečatljivim detaljima, koje podrazumijeva slojevito odjevanje, kao i nesvakidašnje spajanje boja. Modni stručnjaci često ističu da ovaj stil najviše odgovara onima koji ne robuju pravilima i uživaju u slobodi u svakom smislu. Stil koji je prepoznatljiv po karo šarama na košulji ili pantalonama. Dok sastavni dio doemskog stila čine detalji poput velikih šalova, kapa, šešira, kaiševa itd., uz retro detalje, krojeve i dezene koji su nezaobilazni kod boenskog stila oblačenja.
 
 
 
 

 
 
Ulični stil: Razvoj mode u jednoj od najznačajnijih svjetskih prestonica počeo je u Parizu na konjičkim trkama razvijao se na “Longchamp” hipodromu, pokraj Sene. Ovi elitni događaji predstavljali su neverovatnu preteču street style-a. U uličnom stilu je dozvoljeno sve, zato pustite mašti na volju, kombinujte najrazličitije komade i prigrlite ženstvenost i slobodu ovog stila.Takođe sunčane naočale mogu dati poseban izgled stilu, kao i nakit u slojevima koji da poseban izgled stilu.










 


Country stil: je specifičan stil, prepoznatljiv po kaubojskim čizmama, kariranim košuljama, džinsu, ali i detaljima poput šešira i kaiševa – koji upotpunjuju cijeli outfit divljeg zapada. Country stil je drugačiji od svakodnevnog stila i izgleda atraktivno i smijelo.
 
 
 
 
 
 



 
Sofisticiran stil: Odjevanja je savršen način da kroz jednostavne komade odeće, kao što su košulje, suknje, sakoi i sitni detalji kroz koje se može prikazati ženstvenost i dobar ukus.

 
 
 
 
 




Rock`n roll stil: je stil u kojem odiše crveni ruž, uske traperice ili crni kombinezon. Isti slučaj je i sa crnom čipkom, lancima, narukvicama od kože i intenzivnim makeupom, koja predstavlja to dio looka "zločeste djevojke"  koja nikad neće izaći iz mode. Takođe imamo i kožne rukavice bez prstiju, majce sa aplikacijama bendova, leopard uzorak, traper jakne, kožne tajice idetalji sa resama.


 

 
 
 





Grandž: je prilično neformalan stil oblačenja, sa mnogo dekonstrukcijskih krojeva, tamnih boja, neurednih frizura, tamne i smjelije šminke. Onaj ko zaista voli ovaj stil on ne kupuje stvari koje su iznošene, ljepota u ovom stiliu i jeste da su to iznošene i istrošene stvari. Bit ovog stila je u slojevitom oblačenju npr. obuči majcu dugih, a preko majcu kratkih rukava i postigli smo bit ovog stila.
 
 
 




Kežual stil: Ovaj stil pretežno pripada jačem polu. Kežol pripada ležeranom stil omiljen je većini muškaraca, najviše zbog toga što pruža mogućnost kombinovanja različitih komada odeće. Osim toga, garantuje udobnost, a sa njim ne možete da pogrešite jer je pogodan za mnoge prilike. Obučeni slojevito, skladno u kežual varijanti, sigurno ostavljate utisak muškarca sa stilom.














Muškobanjasti stil/ androginost: Mnogi ne vide ništa ljepše od žene koja preferira nositi mušku odjeću. Koko Šanel je znala kada je u modu uvela sportski dječački izgled za žene tokom dvadesetih godina prošlog vijeka. Marlen Ditrih i Dajen Kiton su to usvojile u 30-im i 70-im godinama dvadesetog veka.









Ležerne kombinacije i savršena usklađenost različitih stilova. Ističu se majce raznih krojeva, koje se nose sa ravnim pantalonama i laganim sakoima. Nezaobilazne su i farmerke u kombinacijama sa jednobojnim ili majce sa raznim dezenima i košuljama, kao i sportskim jaknama. Dok za formalnije prilike savršen izbor su prugaste i karirane košulje, sakoi užeg kroja i kravate diskretnih tonova. Polo majca jedan je od omiljenih komada odjeće pristalicama jačeg pola i uvijek je bila dio ležernog odjevanja. Stilisti predlažu modele u vedrim bojama, koje mogu osbježiti izgled. za elegantnije prilike pun pogodak može da bude i lanena bijela košulja, šire pantolone i duži sako.




 

Kategorije: ,

4 komentara:

  1. PAŽNJA SVIMA:
    Ako vam je potreban hitan i učinkovit Čarobnjak za vraćanje bivšeg partnera, obratite se dr. Ogundele na WhatsApp -u ili Viber Chatu: +27638836445. On će vam svojim moćima pomoći u bilo kojem problemu koji imate, u vezi, braku ili osobnom. Vjerujem mu jer mi je već pomagao, vratio mi je muža nakon 24 sata rada, rekla sam mu da ću svoju priču podijeliti na svakom forumu jer je to moj način zahvale, da mu ljudi zahvaljuju za mene i saznati više o njemu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav svima, moje ime je Dion Dublin, iz Finske. Ovdje želim podijeliti svoje svjedočanstvo, kako bi svi znali kako sam vratio svoju ženu uz pomoć doktora Ogundelea, čarobnjaka. Žena me napustila više od 6 godina, svugdje sam tražio pomoć, ali nitko mi nije mogao pomoći. Prošli tjedan našao sam ljude koji su pričali o doktoru Ogundeleu na različitim forumima i kako im pomaže i u rješavanju njihovih problema, odmah sam kontaktirao dr. Ogundelea koji je odgovorio i započeo svoj posao nakon 24 sata, nazvala me supruga koja je otišla prije 6 godina i vratila se kući, ovo nisu samo priče, ovo je moje istinsko životno iskustvo, ovaj čovjek je vrlo moćan, obratite mu se za bilo koju vrstu pomoći i uvjeravam vas da ćete vam pomoći 100%. Kontaktirajte ga na WhatsApp -u i Viberu: +27638836445.

    OdgovoriIzbriši
  3. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    OdgovoriIzbriši
  4. Toplo preporučujem ovu uslugu onima koji imaju poteškoća u pokušaju da obnove svoju vezu/brak. On je prava stvar. možete dobiti DR WALE WHATSAPP: +2347054019402
    Iz poštovanja prema vama i vašim čarolijama moram ovo svjedočanstvo objaviti svima. Bio sam kod drugih čarača bez rezultata. Samo sam poželio da sam ti došao ranije, dobio sam najbolje od tebe. Mog bivšeg muža nije bilo godinama, išla sam posvuda i druge čarače po pomoć, ali nije bilo rezultata sve dok me prijatelj nije upoznao s DR. WALEOM. Nakon što je Ljubavna čarolija završena, konačno me nazvao. Njegove su čarolije činile čuda i moj se muž vratio pun ljubavi. Bilo je to poput čuda! Iznenada se vratio sa cvijećem govoreći da mu trebam oprostiti, bila sam stvarno zaprepaštena i šokirana kada je moj muž kleknuo moleći za oprost i da ga primim natrag.. Stvarno sam bez riječi i radosna, ti si Bog poslao meni i cijeloj mojoj obitelji. I sada sam opet radosna žena. Puno vam hvala DR WALE. Svima koji traže pravog bacača čarolija obratite se DR WALE-u NA WhatsApp/Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši