Modne priče: Fenomen oblačenja istih odjevnih predmeta

Ajla Ajla | 06:16:00 | 0 komentari

Sada je INN Stoji drugima pa ce i meni kako ga volim nazvati, je zadnjih sezona, osnovno u oblačenju djevojaka, jer ovaj fenomen ne važi za momke. Primjetila sam da su djevojke pretežno sklone tome da kupuju iste odjevne predmete, sa činjenicom da im je nebitno kako im stoji. U ovom tekstu izdvojit cu neke svoje hmmm... necu ih nazvati ni pouke ni citati, recimo standardne fraze...
- Ako stoji njoj i meni će,
- Šta je ona bolja/ljepša od mene,
- Pa to je sada INN i
- Nije bitno ako je neudobno.
Ali drage moje shvatite da ako je to trend te sezone ne znači da morate nositi, i da vam lijepo stoji. Kupuj te ono što volite i u čemu se osjećate ugodno i ako nije trend te sezone na vama će izgledati i više nego odlično i moderno...
Primjetila sa prošlih sezona da je jedan od glavnih modnih detalja bio odnosno bile čizme takozvane UGGSICE... koje su sve djevojke nosile. Iskreno nisam nikada nosila i nemam namjeru, čak mi je i smiješno vidjeti kako ide pet drugarica i sve u tim čizmama...

Kategorije:

0 komentari