Dame koje ne vode računa o sebi

Ajla Ajla | 18:45:00 | 0 komentari

I ako je jednim dijelom istina opet nije nemoguće... 
Dosta puta sam čula, u neposrednoj blizini imam nazovimo takve slučajeve. Iskreno dosta mi to smeta, i ako je svako krojač svoje sudbine i života, smatram da nekada poslušati savjet nije na odmet...
Kako kažu da se dosta toga nosi iz svoje kuće što je i velika istina. Moja mama me odgojila tako da i ako neću nigdje ići ili ako idem do supermarketa ili u izlazak za svaki slučaj budem obučena u slučaju nepredvidivih situacija.
Ono što me najviše u cijeloj priči nervira su žene / djevojke koje se opuste i previše i ne drže do svog fizičkog izgleda, sa kojim automatski pada i samopouzdanje i fizičko zdravlje na neki način.
Drage moje VI koje ste majke i ako mogu shvatiti, opet sa druge tačke gledišta na shvatam. Istina da imate naj odgovorniji posao i da je sve to puno bitnije od VAS i da sve to jednim dijelom i treba biti na prvom mjestu, ali drage moje ako imate vremena pogledati TV, neku seriju i slično onda trebate nači vremena i za sebe. 
Moje mišljenje je da ujutro drage moje kada ustanete sigurno možete nači 10 minuta vremena da se istuširate, obučete i našminkate. Da se razumijemo ne mislim na šminkanje kao da se ide u noćni izlazak,ali malo kreme za lice, rumenila, olovku ili tuš za oči, a maskru u koliko trebate negdje ići, a nokti sređeni i po potrebi nalakirani sasvim je dovoljno da blistate, a samim tim i same budete zadovoljnije, da pazite na svoju kilažu par kila više nije ništa loše, ali kada imate 20 kila vipe to jeveć medicinski i psihološki problem. Da se rzumijemo ne želim da pametujem iskreno ja se i nev volim šminkati, ali to uradim i radi sebe, ali i zbog poštovanja drugih. Tako da me niko ne može ubijediti u suprotno.
Dok o djevojkama koje nemaju da kažem na neki način obaveza, a ne vode računa o sebi neću ni komentarisati, jer je ljenost nešto što ne komentarišem...
Ne morate se obući po posljednjoj modi, ali neki sako ili pantome uz neku majcu i šal kao detalj ili pak košulju je odlična kombinacija, a za kučnu varjantu dovoljna je kvalitetna trenerka ili laganije pantole, u vrućim ljetnim danima i lagana haljina je sasvim dovoljna...
Jer je zanemarivanje sebe jednako i nepoštivanje sebe, ali i drugih.

Kategorije:

0 komentari