Kako treba izgledati savremena žena

Ajla Ajla | 15:44:00 | 4 komentari


Ovako treba da izgleda jedna savremena žena, koja pored uloge i obaveze koje ima kao majka i supruga misli i na sebe. Bez obzira da li je bogata ili ne, žena treba da misli i na sebe. Jer da bi bila sretna savremena žena, mora da se obrazuje i gradi svoju karijeru.

Sheikha Mozah bint Nasser
 
 
 

Ovo je žena koja treba biti uzor drugim ženama. To što je supruga katarskog emira nije je spriječilo da diplomira na sociologiji i da ima 7 doktorata sa 55 godina. Pored toga što je lijepa, pametna bogata, oličenje je stila i elegancije.

Kategorije: ,

4 komentara:

  1. PAŽNJA SVIMA:
    Ako vam je potreban hitan i učinkovit Čarobnjak za vraćanje bivšeg partnera, obratite se dr. Ogundele na WhatsApp -u ili Viber Chatu: +27638836445. On će vam svojim moćima pomoći u bilo kojem problemu koji imate, u vezi, braku ili osobnom. Vjerujem mu jer mi je već pomagao, vratio mi je muža nakon 24 sata rada, rekla sam mu da ću svoju priču podijeliti na svakom forumu jer je to moj način zahvale, da mu ljudi zahvaljuju za mene i saznati više o njemu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav svima, moje ime je Dion Dublin, iz Finske. Ovdje želim podijeliti svoje svjedočanstvo, kako bi svi znali kako sam vratio svoju ženu uz pomoć doktora Ogundelea, čarobnjaka. Žena me napustila više od 6 godina, svugdje sam tražio pomoć, ali nitko mi nije mogao pomoći. Prošli tjedan našao sam ljude koji su pričali o doktoru Ogundeleu na različitim forumima i kako im pomaže i u rješavanju njihovih problema, odmah sam kontaktirao dr. Ogundelea koji je odgovorio i započeo svoj posao nakon 24 sata, nazvala me supruga koja je otišla prije 6 godina i vratila se kući, ovo nisu samo priče, ovo je moje istinsko životno iskustvo, ovaj čovjek je vrlo moćan, obratite mu se za bilo koju vrstu pomoći i uvjeravam vas da ćete vam pomoći 100%. Kontaktirajte ga na WhatsApp -u i Viberu: +27638836445.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako sam vratila svog razvedenog muža uz dobru pomoć ljubavne čarolije dr. ALABE... Zovem se Isabella Ethan. Kad sam pročitao svjedočanstvo na internetu o tome kako dr. ALABA, najsjajniji i najmoćniji bacač uroka pomaže vratiti muža koji se razvodi, LJUBAVNIKA. Pitao sam se kako to može biti istina, jer su me mnogi u prošlosti iznevjerili bez ikakvog rezultata. Samo sam pustio post i krenuo po forumu. Na moju obavijest opet ispod, neka osoba je objavila i rekla provjereni bacač uroka. Nakon što je pročitala poštu, bio je to isti čovjek dr. ALABA o kojoj je govorila. Tako da nemam izbora nego stvarno provjeriti kako on radi. Bila sam potpuno shrvana kad me napustio moj voljeni muž. Kao da je cijeli moj svijet nestajao u tuzi i boli. Znam da zvuči čudno, ali od svih čarolija koje sam kontaktirao, on je jedini koji je na mene ostavio dojam da sam toliko istinita i pouzdana. Više od njegovih riječi, vratio je mog muža i ostvario sve moje želje. Sada je vjeran, pazi na mene, svake nedjelje me nudi cvijećem, a često idemo u kino i restoran. moj muž je došao k meni i ispričao se za nepravdu koju je učinio i obećao da to više nikada neće učiniti. Od tada se sve vratilo u normalu. Moja obitelj i ja ponovno živimo sretno zajedno. Zauvijek ću biti zahvalan što sam svoj život pretvorio iz pakla u raj! vjerujem da tko god treba pomoć treba mu doći po pomoć. Neka te Bog i dalje koristi da spasi raskid. Svi koji imaju bračne probleme, probleme s razvodom, izgubljenog ljubavnika ili bilo kakve probleme u vezi, možete mu se obratiti (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošli ste pročitati moj susret s DR WALEOM, moćnim duhovnim čovjekom kojeg su njegovi preci blagoslovili da liječi bolesti biljem i također obnavlja razoreni dom, upoznao sam DR WALEA jer moja voljena žena želi da se razvedemo i ovo je blagoslovljeno nakon deset godina braka s troje divne djece, djevojčicom od sedam godina i dječakom od četiri godine, odvela je našu kćer iz kuće i ostala sa svojom mamom i ja sam je molila da se vrati kući, ali ona je odbila, bila sam stvarno zbunjena pa sam tražila pomoć i tada Čitala sam o DR WALE-u kako je pomogao ženi da dobije vlastito dijete nakon osam godina braka bez djeteta, kontaktirala sam DR WALE-a objasnio mu moju situaciju, tražio je neke podatke o meni koje sam mu dala, nakon na nekim konzultacijama rekao mi je što trebam učiniti i ja sam učinio kako mi je rečeno, dok ovo tipkam moja žena radi svoj uredski posao u dnevnoj sobi. Ako trebate pomoć istinskog duhovnog čovjeka, DR WALE je vaša posljednja stanica, kontaktirajte ga na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši