Škotske suknje / kilt

Ajla Ajla | 08:15:00 | 0 komentari

Sjećam se kada sam na TV u ka petogodišnja curica vidjela muškarca u suknji. Bila sam jako iznenađena i pitala roditelje kako to da muškarci nose suknju, jer sam mislila da nose samo djevojke/žene. Bilo im je potrebno par minuta da mi objasne zašto, da je tu ustvari njihova nošnja, koju imaju kao i sve druge nacije. U tom trenutku bila sam iznenađena, a sada mi je to veoma zanimljivo, interesantno, i od prvog trena kada sam vidjela bila mi je želja da tamo idem i u živo vidim te suknje na muškarcu.
Pošto me zanima zašto nose kilt (karo suknju), istraživala sam i došla do zanimljivih i interesanznih detalja. Naime, razlog zbog kog su Škotsku muškarci u 16 om stoljeću počeli nositi suknje je praktičnost, udobnost, komfor, ali i tradicija, a još jedan od bitnih detalja je i taj sloboda kretanja pi brdovitom terenu koji je tipičan za Škotsku, pošto je dužina do koljena, neće se umokriti, što predstavlja razlioge zašto nose i što svaki Škotlanđanin u svom ormaru ima ovu suknju.
Čak i danas Škotlanđani ako trebaju preovladati desetke kilometara na konju preko močvare nose kilt, koji također zbog svoje neobičnosti privlači jako puno turista. Takođe se govori kako je za muškarce zdravstveno bolje nositi suknju zbog kvaliteta sperme... Mada ni to ne mora da znači jer je sve to individualno.

Kategorije:

0 komentari