Kako da nosite kaiš

Ajla Ajla | 07:28:00 | 0 komentari

Uvijek sam voljela da se igram bojama i pravim kombinacije. 
Šetajući gradom često vidim svašta, kombinovanje ne kombinovanog i spajanje ne spojivog.
Dok sa druge strane postoji i nešto što ja zovem bezličnost, a to je ista nijansa gdje se onaj ko nosi stopi, kao da nestane.
U nastavku cu Vam dati par savjeta i ono šta trebate, a šta ne i na koji način da nosite kaiš.
- U koliko nije neophodno ne pokrovaj te kaiš jer je on tu da istakne, osvježi haljinu, izduži noge i uradi ono šta je potrebno u datom trenutku.
- Nikada ne nosite šal, cipele, nakit, šminku ili tašnu u boji haljine ili neke odjevne kombinacije u istoj boji.
Lično ja ako npr. obučem sivu haljinu, stavim širi crni kaiš, da još više istakne moju figuri,  crne cipele, naušnice i još neki veseliji šal kako bi razbio jednoličnost.
Popto kaiševe volim da nosim i jako mi je dobar saveznik, imam ih jako puno raznih oblika, veličina i boja koje komb binujem u svim odjevnim kombinacijama.

Kategorije:

0 komentari