Pakovanje za putovanje

Ajla Ajla | 10:17:00 | 0 komentari

 Na putovanja obično nosimo višak stvari. Bilo da idemo na zimovanje, ljetovanje ili na poslovni put. I vjerovatno mnogo toga ne probamo jer ponesemo višak koji naravno nestignemo obući. Dok se nekada desi da zaboravimo nešto bitno ponijeti. I ako se na moju veliku radost meni to nije nikada desilo. Možda je i jedan od glavnih razloga i taj što pišem, odnosno imam svoj planer na papiru. Tako da sam odlučila podijeliti sa Vama kako sam riješila svoj problem. Dakle, kada budem sigurna koliko se dana ostaje na papir napišem sljedeće:


Ljetovanje:

  1. Noćni izlazak
  2. Za spavanje
  3. Do plaže/dnevna kombinacija
  4. U čemu ću putovati
  5. U slučaju hladnijeg vremena
  6. Nakit koji želim ponijeti
  7. Set za higijenu
I najvažniji odjevni predmet kupaći kostim.

Zimovanje:

  1. Noćni izlazak u koliko je moguće, ali to je pretežno odlazak na večeru
  2. Za spavanje
  3. Diskretni nakit
  4. Set za higijenu
I naravno neizostavno je ponijeti skafander.

Poslovni put:

Nema puno mudrosti i razmišljanja šta i kako. Poslovna putovanja obično ne traju puno. Potrebno je ponijeti samo kostime i elegantna odijela, takođe sa diskretnim nakitom i set za higijenu.

Unaprijed se radujem ako sam Vam olakšala i riješila „muke“ zvano: Šta ponijeti na putovanje?

Kategorije: ,

0 komentari